Friday 8 February 2013

aku.dia.kamu.mereka.kita semua..!

Assalammualaikum =)



Entri ringkas tepat jam 2:39a.m tanggal 9 februari 2013...hewhew..actually aku tengah download citer, dats y tak tido2 lagi...macam tak biasa pulak kan....so, aku dah taktau nak wat ape, so aku pun terjah la macam2 site, airasia la,mas la,mudah la, lelong la,blog2 org la n laz2 update blog sendiri..hehe...aku taktau nak mulakn citer macamana sbb takder citer..ahaha..takpe2 aku citer jugak...

laz year 2012, tak sangka masa cepat berlalu..sekarang dah bulan februari 2013 u....! whoaaa....so fast...life must go on rite...laz year banyak suka duka aku hadapi...bermula aku masuk unimas n sekarang tahun ni aku masuk tahun 2 dah..yeay...! nak citer pasal dua sem yang dh lepas (tahun 1) dua2 sem pon aku seronok, tapi sem 2 sikit tak seronok sebab aku ada tergaduh sikit ngan mmber aku merangkap kawan yang aku sayang..hewhew..gaduh bukan gaduh betul pon..its juz salah faham kot..? babe, no hard feeling oke..?hihi...tu kenangan tau...kenangan sem 2.small matter je pon sebenarnya...ahhaha...aku je yang terlebih2...ish2.. :P .bila aku duduk then ingat benda tu, aku rasa n terfikir, aku dah kenapa?hahahha...teremosi lak...bak kata orang cepat nak taching....HAHHAHAHA...sangaaat memalukan...arghhh..siiyes malu....

aku bukan jenis cepat taching secara fizikalnya, tapi secara mentalnya, yes aku cepat taching.....tapi aku bole handle xtually...tapi ntahla nape aku masa tu takleh nak handle..stress kot..?hahaha.....takpe2, sekarang 2013..aku dah back to normal me..no more taching2..its not fun at all =) its not fun if u have to fight with ur friend/classmate/family member/haousemate/roomate...siyesly no fun! except u do it for fun...ahhaha..what am i talking bout..?juz forget it...makesure to take care of anyone around u..sumtym we even do not realize dat we hurt people around us..same goes to me as im juz speak out what i want to say..n its oke if people around u can accept ur word n no hard feeling but its totally mess if they're not....n one more thing, its not fun if u r tooo serious with everything....relax la babe, cool, takyahla nak siyes sangat sampai gurau pon takleh nak terima..tak fun la...ahahhaha..bermacam ragam manusia aku dah jumpa n aku sendiri pon  ada jugak macam tu....sumtym oke..maybe? i don't even know..hewhew..

sem 3...yeay juz less than 13 day to go..our class xtually start on 18 feb maybe..but i extend my holiday..ahhaha..watever la kan....first week maybe not so important...xtually YES important, but yeah juz let it go...dis is my first tym, so y not b a bad one sumtym..ahahha..

motif citer2 ni sumer...no motif at all...saje nak menaip membuang masa...haha..n my hope for this year + dis semester.....

**kurangkan malas lebihkan rajin
**kurangkan game lebihkan study
**kurangkan makan lebihkan diet
**kurangkan rehat lebihkan solat
**kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi
**takmo gaduh2...even untuk yang small matter....no more =) 

**miss all of my fren/classmate/housemate/roomate...C u guys**

Mownite, Salam =)

**peace**

No comments:

Post a Comment